۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۶۲۷۸۳۹
آیت الله شاهچراغی مطرح کرد؛

بسیج یک فرهنگ دینی و اسلامی است| خدمت به مردم، دلیل محبوبیت بسیج

بسیج یک فرهنگ دینی و اسلامی است| خدمت به مردم، دلیل محبوبیت بسیج
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: گفتمان متعالی بسیج تنها یک شعار و یک لباس نیست بلکه یک فرهنگ دینی و اسلامی است که همواره باید رنگ خدایی داشته باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز در دیدار فرماندهی و پرسنل سپاه استان سمنان و فرماندهان و جمعی از اعضای شورا پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات شهرستان سمنان به مناسبت آغاز هفته بسیج که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد، با اشاره به چهل ساله شدن نهاد خدوم و خوشنام بسیج مستضعفان و جایگاه مطلوب این نهاد انقلابی و مردمی در بین اقشار مختلف ملت، اظهار داشت: یکی از مهمترین دلایل محبوبیت بسیج، خدمت به مردم است که باید این روحیه حفظ شود و ارتقاء یابد.

امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه بدون تردید خدمت به مردم و گره گشایی از کار خلق، عبادتی بزرگ است، خاطرنشان کرد: کارها و فعالیتهای مجموعه بسیج و بسیجیان باید برای رضای خداوند باشد و در اصطلاح رنگ خدایی داشته باشد؛ البته اعمال همه ما باید برای خدا باشد، کارکردن در راه رضایت حضرت حق قیمت ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه گفتمان متعالی بسیج تنها یک شعار و یک لباس نیست بلکه یک فرهنگ دینی و اسلامی است اضافه کرد: اخلاص در عمل، توجه به نماز اول وقت و جماعت، انس با قرآن و ادعیه و دوری از کبر و غرور باید ویژگی اخلاقی و شخصیتی همه بسیجیان باشد، فراموش نکنیم که غرور و تکبر در برابر مردم ایمان و آدمیت را از انسان دور می‌کند.

فرمانده بسیج ادارات سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان نیز در این دیدار با اشاره به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، بسیج را از برکات و الطاف بزرگ خداوند دانست که به ملت بزرگوار ایران ارزانی داشته است و اظهار داشت: در حال حاضر قریب به 180پایگاه بسیج ادارات در سطح استان سمنان مشغول به فعالیت هستند.

مرتضی دهرویه با اشاره به مراجعه روزانه بیش از 30 هزار نفر از مردم این استان به ادارات و نهادهای مختلف برای حل مشکلات و امور اداری خود، گفت: در راستای گسترش روحیه خدمت رسانی به مردم و برطرف نمودن مطالبات مردمی 120 مورد میز خدمت عمومی و 65 مورد میز خدمت تخصصی طی سال 98 از سوی بسیج ادارات در نقاط مختلف استان سمنان برگزار شد./977/پ310/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات